Happy Birthday to Leopold

Min älskade älskade leopold. Kan inte förstå att de va ett år sean du kom till vår värld. Du förändrade mitt liv, till de bästa.
Detta året med dej, har varit helt underbart. Vi har haft så underbara dagar tillsammans med dej. Du är vår solstråle dag ut & dag in, är de regnigt ute så är de sol där för oss, för solen är du.
Jag älskar dej så obeskrivligt mkt. Du är mitt  allt. Du är mitt liv. Du är min verklighet. Du är min Leopold, min son.
Jag Älskar dej, Grattis på födelsedagen!



Idag hade vi kalas för vår älskade son. De va leos mormor,morfar,gammel mormor från både mammas & pappas sida, gammel farmor, farmor, farfar, Morbror Robban, Göran & christina som kom.
Kalaset blev lyckat, bjöd på god tårta, & hade väldigt trevligt. Leo fick så mkt fina saker. Tack alla :)


Imorrn börjar min son på Dagis (inskolning) de ska bli spännande. Kan inte förstå att han är så pass stor & reda att börja på dagis & leka med andra barn. Kan inte förstå att han ska lämna mej. Jag som haft honom dag in & dag ut, Hur ska jag klara mej utan honom. De kommer va roligare för honom än för mej. Ja kommer nog sakna honom mer än vad han kommer sakna mej. Han kommer ha så mkt fullt upp att göra, så han kommer inte hinna tänka på mej. :( aja
detta kommer gå bra. de tror jag.
Imorrn efter dagis, ska vi på kalas hos Milton, de ska bli kul. Leos barn kalas blir inte förrän på onsdag :)

Men jag hoppas ni haft en fin valborg & en trevlig helg.
kram kram









Presenter!







Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka fina saker leo har fått!! =) pussar

2009-05-04 @ 18:50:03
URL: http://getingens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0