Veckan!

Helgen va jätte mysig faktist. Fredags minns jag inte vad vi gjorde, va nog bara hemma. sen i lördags åkte jag & Leo hem till mamma & pappa, åt gott & tittade på melodifestivalen & bara mös. Vi låg över där över natten. Nu e huset helt iordning i alla rum. Skönt för dom & börja bo helt nu. de har verkligen blivit fint där. I söndes Åkte sedan jag & leo hem till majsan en stund. Hade inte träffas henne på ett bra tag så de va på tiden. Åt goda smörgåsar & pratade en del. :) Mkt mysigt.
i måndes tog jag & leo en sväng till burlöv center & kollade runt. köpte spikar så man kunde spika upp alla våra sladdar som bara ligger längst golvet. hemskt ser de ut. Fattar inte att jag kunnat ha de så. ska sätta upp sånna sladdlister men har inte råd till de just nu, så de fick bli sprikar så länge. men de blev hur bra som helst. För nu kryper leo runt hela tiden & gnager på sladdarna & då måste dom sitta fast så han inte kan göra de...
sen på kvällen kom kitty hit & höll sällskap, lika trevligt som vanligt & mkt bus.

Igår Följde vi äntligen med på öppnaförskolan med Johanna & elliot. Vaaarför har jag inte gjort de tidigare, de va väldigt trevligt. Nu fick man liksom lite panik i brallan eftersom leo börjar på dagis om 7 veckor, så då måste vi passa på & följa med dit. de e bra för leo också & vänja sej med att träffa andra barn nu också, så han inte blir rädd när han väl kommer till dagis. Väl på öppna förskolan dyker Elsa (kalles mormor) upp. Hon hade varit där på nån gudkänst eller va de va. Hon va så stålt över att visa upp leo för gamlingarna hehehe....
sen va de babysim på kvällen, näst sista gången, allt gick jätte bra & leo hade så himla kul. nästa lördag ska vi fottas, ska bli jätte kul... sen får vi se om vi kan börja på mini plask, för jag kom ju på de att jag har ju börjat jobba då... & då kan jag ju bara på sena kvällar, & jag har redan anmält mej men vet ej tiden & de går inte & ändra sej nu. Dumt då om vi inte kan.. dä ryker 1400 kr..... aja de fixar sej...

Idag va vi hos mormor, kom dit vid 10, åt god frukost, sen blev de lunch, sen vid 2 stack jag, majsan & kitty till nova lund. Hittade jag några kläder? neeeeeeeeej, de finns inte i min storlek, faaaan vad jag e fet

sen nu ikväll gick jag & madde & åt på jensens & hade en riktig mys middag. så hila trevligt.
Aja ska till jobb i morgon, nervös. ska fråga när jag får börja jobba....

ha de kram





mammas & deras nya spis... mee like


Kommentarer
Postat av: Mia Bencke

Hej! Armbanden kostar 500kr..Köper du samma i affären kostar dom över 1000kr.. Kramar

2009-03-12 @ 15:32:09
URL: http://miabencke.blogg.se/
Postat av: michelle

men gud vad stor leo har blivit kan knappt tro de. och så jävkla söt ;) du kommer få hålla hårt i honom han kommer bli en tjejmagnet =) ha det bra kurren kraamm michelle

2009-03-14 @ 09:00:55
URL: http://babydior.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej gumman!

Tack :) Jag har tränat och tänkt på vad jag ätit bara! Ska gå ner 4-5 kg till, men de kommer när de kommer förhoppningsvis =)



Har ni present till My? Vad gulliga ni är. Jag brukar gå till en mysig öppen förskola, hade varit roligt om ni ville följa med en dag. Tisdag eller Onsdag kanske? vad sägs? :)



Ha en trevlig kväll, kramar.

2009-03-14 @ 16:47:34
Postat av: Emelie

du är snäll :) men har 3 kg kvar till vad jag vägde innan jag blev gravid. Men vi får se, kanske inte går ner de sista och då gör det inte så mycket! Jag är lycklig ändå =)

Onsdag passar oss bra, vill ni g till öppna förskolan hör eller ska vi göra någonting annat?

Kramas.

2009-03-14 @ 18:22:16
URL: http://emeliiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0