Tjabba

Äntligen märker man att våren e på väg. Jag snjuter som bara den nu den sista tiden jag ska vara hemma. Har fullbokat nästan de flesta dagar i veckan. Man måste ju passa på & göra så mkt som möjligt med Leo nu innan man börjar jobba.
Har börjat gå till öppna förskolan i bunkeflo, nått jag ångrar att jag inte gått till tidigare. Det är verkligen jätte trevligt & vara där.

Idag va vi först på öppna förskolan, sen åkte jag & majsan hem till hennes mamma & hälsade på, vilket hon uppskattade väldigt mkt. jag fick sånna sommar känslor idag när vi åkte hem dit. Man ville bara ner till klagshamnstranden & bada, men lite för tidigt än ;)

Imorgon ska jag & leo med & bada i limhamn, ska bli väldigt trevligt. Funderar på om jag ska packa med lillemans arm muffar & öva lite, han tycker fortfarande inte om att ha dom på sej, han trivs bättre med badring, men ska nog ta med dom ändå :)

sen vet jag ej om jag ska till mamma & pappa på kvällen, eller om jag ska åka till de nya köpcentret Èntre & kolla på när Kevin uppträder.. Vi får se helt enkelt. Lördag blir de foto i vattnet, sen vet jag inte vad vi ska hitta på, kalle ska jobba natt nu i 6 dagar i rad, så jag & leo får hitta på nått själva....  Söndag blir bara tvätt & städ.

Ha en trevlig helg..
Kram kram








Kommentarer
Postat av: carro

Jag jobbar så mycket just nu så det snurrar i huvet. Sover hemma en enda natt denna veckan! Men vi får boka in en dag alla tjejer igen och umgås innan du börjar jobba!

2009-03-20 @ 12:51:58
Postat av: Sandra

Ja de får vi fixa :)

2009-03-20 @ 14:16:12
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack! :-D Ska du på ÖF i morgon?? Kram

2009-03-23 @ 12:40:30
URL: http://miabencke.blogg.se/
Postat av: Jessica

Halloj! såg ju att Oskar va med på en bild här.. ha ha =) =) Blev bilderna bra som togs under vattnet?? kramar

2009-03-24 @ 11:12:01
URL: http://getingens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0