nu så

Tror att allt håller på & komma på en gång.
Skrev ju sist att leo har börjat åla sej, dagen efter så började han säga mamma.
tror att allt som vi väntat på kommer nu.. :)
kalle va med leo hos hans föäldrar en stund över dagen i fredags, så ringde han mej & berättade att han har börjat säga mamma, jag där: jaja men visst, & de ska jag tro på? säger du bara för att jag ska bli glad.
Så va de inte mer med de. sen igår så sitter leo & leker med sina leksaker i vardagsrummet, jag skulle bara snabbt gå & ta nånting i köket då jag hör mamma mamma mamma när jag gick. AAAAAHHHH jag blev så fylld av lycka så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Att höra sitt barn säga mamma för första gången va något alldeles speciellt.
Men dock. Så tror jag att han inte riktigt har hajat att jag e mamma, utan att han bara har lärt sej att säga de. men de kommer :)

Aja jag e väldigt sjuk iallafall. har haft kraftiga smärtor i magen nu ett par dagar & så, men inte tänkt på de så mkt, utan jag har träffat folk & vatt på kalas & allt sånt iallafall, men så idag, fyyyyy vad sjuk jag va. gick upp klockan 7 för att tvätta, trodde jag skulle spy när jag va där nere. Alla trodde att de va som jag va bakis, men hallå man blir inte bakis av 4 glas 8% vin, så jag skyndade mej upp, tog ett bad för att få bort mag smärtorna för en stund, har tyvär inga verktabletter kvar här hemma så.... men denna smärta vägrar att gå bort & de e precis som om jag har kramp underlungorna. sjukt jobbiggt e de & springer ut & in på toan hela tiden...

Aja, vi får se om jag snart blir bättre.
ha de bra kram

kladdig efter en god banan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0