Nu så

Nu e de full rulle här hemma kan ni tro. Min plutt kan krypa & nu hittas de på hyss hela långa dagarna. Man får springa upp & ner hela tiden efter honom. Man har ju alltid gått här & längtat att han ska börja krypa, men nu har de gått 3 dagar & jag e helt slut redan, & nu ska man jaga honom i flera år ;) hihi men de e kul.

Va på 50 års kalas idag, så himla trevligt. De blev en del tårar också när talen kom upp. De va en nära bekant till oss som fyllde år, han & pappa hade ett företag ihopa i 18 år, så vi har vuxit upp tillsammans & jag har umgåts med hans dotter & så.
Han har precis fått reda på att han lider av prostata cancer & nu går han & strålar sej. jag hör bara dåligt om just den cancern & jag ber till gud att han ska överleva detta, men de e inte många som gör de tyvär.

Cancer e skit, snart lider alla mer eller mindre av de. Nästan alla familjer har någon som lider av cancer. Jag har min mamma, & jag önskar av hela mitt hjärta att hon kommer klara sej ur de här. De e jobbigt & gå & vänta hela tiden på svar, men de e nått vi får leva med. Imorgon ska hon röntga sej igen, kolla så att cancern inte har spridit sej mer, man e så nervös & så ska man vänta flera veckor innan svaren kommer. Hemskt.
Jaja men ni får ha de bra
kram

Va på ikea i veckan & inhandlade lite. strunta i de som e på väggen, de ska bort ;)



Hyss på gång


Leos nya krypstil



                                        

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fint =) Puss

2009-03-16 @ 07:55:50
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: carro

Vad kul att han börjat krypa! Hehe ser jätteroligt ut nu när han inte har koll på benen än :P

2009-03-16 @ 09:51:56
Postat av: Sandra

hehe ja jag vet, men nu e han bättre på de.. de blir bättre & bättre dag för dag :) & nu går de snabbt

2009-03-16 @ 21:08:04
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/
Postat av: michelle

hej kurren vilken söt liten kille man får se när man smyger omkring här....tack så mycket för kommentaren på min blogg... ja de vankas bröllop nästa år om allt går planerat eftersom man vill juh ha ett drömbröllop så det kostar lite. ha det super kram

2009-03-17 @ 18:53:43
URL: http://babydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0