Min kille har blivit så stor

Min älskade Leopold!
Igår blev han 10 månader, Stort grattis tills dej min älskling. Kan inte förstå att det har gått 10 månader sedan jag låg & krysta ut honom, De va den lyckligaste dagen i mitt liv då han kom till.
Dessa månaderna har varit fylld av glädje varje dag så fort man öppnar ögonen på morgonen så får man ett stort leénde framför sej. de leéndet förgyllar hela dagen.
han gör mej så lycklig. Utan honom e inget liv, de har jag insett nu. Han e en del av mej & han är mitt liv.
Jag kan inte beskriva den kärlek jag känner för honom, finner inga ord. Bara att den e såå ENORMT STOR.
Kärleken till sitt barn e den största man kan ha, den klår inte kärleken till  den man lever med, eller till sina föräldrar, utan den e så mkt mer.
Ni som inte har barn kommer förstå de så fort ni själva får barn.

Nu har Leopold fått dagis plats, han börjar den 4 maj på Ribersborgs förskola. Lite längre bit här ifrån dock, men de får duga. Så därefter börjar jag jobba, ska bli så skönt & komma tillbaka till alla mina arbetskamrater. man saknar dom nått enormt, iallafall de flesta där ;)
de e många nya så dom känner jag inte.

Igår va vi på babysim, Kitty va med & badade. Leo va duktig som vanligt, nu e de bara 2 ggr kvar sen börjar han på miniplask :)

Idag har jag storstädat lägenheten, städat spisen sånt man inte gör så ofta (hmm) & massa andra saker.
Va på BVC med leo på 10 månaders kontroll. Allt såg jätte bra ut & han gjorde allt som en vanlig 10 månaders bebis brukar (förutom att resa sej själv dock) men de e såå olika från person till person.

Imorrn händer de inget speciellt. Tråkigt. ska väl ut & gå en sväng om vädret tillåter, gå & kolla leos dagis eller nått.

Men ni alla får ha de bra
kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte söt grabb. vad jobbar du som?

2009-03-14 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0