Mer än vad jag visste

Ställde mej på vågen innan i morse, sist jag vägde mej vägde jag mellan 74-75  gissa vad jag väger nu???
69,7 weeeeeeeeeeeeiiii kan inte fatta de... började tro att de va nått fel på vågen eller nått, för jag har verkligen inte märkt nånting när jag tittar mej i spegeln, & ingen annan har sagt nått, eller jo johanna sa de på öppna förskolan ioför sej ;)

aja, vi får se om de blir fler kilo, jag dricker ju pulver 1-2 ggr om dagen sen äter jag antingen lunch eller kvällsmat. så tydligen hjälper de. för jag vägrar att sluta äta mat helt + jag äter godis på helger också. men men... :)

Idag va vi hos tandläkaren förförsta gången med leo, de berättade om hur man ska ta hand om hans tänder osv.
sen under dagen har jag bara legat & vilat, e helt slut i kroppen & har sån huvudverk, så kalle e ute & går en runda med leo nu så jag kan vila, men ändå sitter jag här, hmm...
Ikväll ska vi hem till hans föräldrar & hälsa på, har inte vatt där på flera månader :/

ses kram

Kommentarer
Postat av: carro

grattis till viktminskningen!

2009-03-26 @ 14:23:38
Postat av: Carro!

grattis!! =)

2009-03-26 @ 14:24:24
Postat av: Emelie

Grattis :) Vad roligt! Puss

2009-03-27 @ 08:24:31
URL: http://emeliiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0