Jag är så himla trött

Jag är så himla trött på alla problem, e de inte mina egna problem så e de släktens problem. Jag e helt slut på allt skit som håller på & hända.
Jag blir inblandad i nästan de mesta, & jag hamnar alltid i kläm, vilken sida jag ska stå på osv... så klart så står jag på rätt sida, enligt mej då hehe....
Allt gör att jag har svårt att tänka, svårt att fukosera mej, svårt att ta hand om Leopold. Jag blir tokig snart.

Jag vill bara kunna sluta tänka på alla andra & bara fukosera på mej själv & vad jag vill & tycker.
De e så svårt. Man vill inte såra någon, men i slut ändan så e det alltid någon som blir de.

Till nånting helt annat. Leo har blivit jätte jobbig om nätterna, Han vägrar ligga still när han sover & gnäller hela tiden i sömnen, tillslut tycker han de e så jobbigt så han vaknar. Jag försöker ge honom lite vatten för & se om de hjälper, men de hjälper inte, han vill bara ha velling så fort han vaknar. & nu vill han ha de varje gång han vaknar & de e mer än 3 ggr om natten, han skriker om han inte får vellinge. Men vad ska jag göra??? jag blir tokig, jag får ingen sömn över huvud taget. & nu e de ca en månad kvar innan jag börjar jobba, ska jag hålla på & gå upp flera ggr om natten när jag själv ska gå upp halv 5 för & jobba.? Hur ska de sluta då? jag kommer gå in i väggen.
har verkligen försökt med de mesta för att han ska kunna sova lungt, men inget tycks hjälpa. Tips NÅGON??


& så STORT GRATTIS till min lilla Majsan som fyller  25 år idag
Älskar dej gumman pusspuss

Majsan & jag




Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa ge honom ett ordentligt mål mat innan han somnar, försök göra det så sent som möjligt. Det är bara en fas, det går nog snart över.

2009-03-26 @ 14:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0