helgen

Helgen har faktist varit helt okej, i fredags tog jag de lugnt & kollade på Let´s dans finalen, kalle va hos en killkompis & åt pizza & tog några öl.
I lördags tog jag & familjen en tripp till enré, inhandlade ett par chinos brallos & ett par sandaler som jag ska ha i sommar, kollade på ett par sandaler i de lite dyrare sko affärerna & där gick dom på 500-600, & så gick jag till den där billiga sko affären som ligger längst ner i gången på 2 a vån, där kostade ett par liknande bara 169 kr, så de blev dom ;). billigt & bra. chinos brallorna skulle gå på 300 kr, men fick dom för 150 kr, eftersom Sandra va såå snäll & gav mej 150 kr rabatt så där tjänade jag lite pengar.

på kvällen åkte vi hem till mormor på middag, de va väldigt trevligt. Nu fick ju Denise ( brors flickvän) en syn på hur dom va hehehe, vi hade väldigt kul åt mormor, hon & göran e vääällldigt roliga hahah... Sedan körde jag hela vägen hem till skurup, sov över där så att kalle kunde få sova ifred, för han skulle jobba natt dagen efter.

va i skurup till 3 sen åkte vi hem, tog de ganska lungt på kvällen. Sorterade ut ALLA Leopolds kläder, de blev många kassar, har bestämt mej för att lägga in dom på blocket nu i veckan, ska lägga in anons på babygym,babysitter & bombo sittern också...

Idag va jag hos tandläkaren stötte på Cornelia där också, mkt trevligt. Så klart hade jag hål, som vanligt. Jag tror att jag aldrig har varit där utan att ha hål. Usch aja mej, snacka om att jag äter dåligt, för hon sa att jag va väldigt duktig på & hålla dom rena, men maten påverkar jätte mkt.

Imorrn blir de öppna förskolan, sen börjar leo på Miniplask på kvällen, ska bli kul & se vad dom ska göra där...

Ha de bra kram

att vara under bordet är kul


blivande gitarrist

lämnad e 1 min, kommer tillbaka till kaos

Lyckas välja rätt film att slicka på (porrfilm)
.. hur lyckas man??

min plutt i badet

chinos & sandaler









Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, okej! Har också haft ett liknande par innan för några år sedan :) Jag älskar sådana skor, perfekta att gå ut och dansa i. Var köpte du dina sandaler?

2009-03-30 @ 22:26:29
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Emelie

Menar du deichmann? :) Jag köpte mina på skopunkten med de ser EXAKT likadana. Sjukt snygga, kram

2009-03-31 @ 15:47:37
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: clitt

tusse, va stor han har blivit!.. hahhaha han har nog inte glömt hur han kom till iaf ;) miss u all!

2009-03-31 @ 21:43:23
URL: http://claudiela.blogg.se/
Postat av: clitt

tusse, va stor han har blivit!.. hahhaha han har nog inte glömt hur han kom till iaf ;) miss u all!

2009-03-31 @ 21:43:23
URL: http://claudiela.blogg.se/
Postat av: clitt

tusse, va stor han har blivit!.. hahhaha han har nog inte glömt hur han kom till iaf ;) miss u all!

2009-03-31 @ 21:43:27
URL: http://claudiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0