Efter mkt om och men

Hej alla, förlåt så hemskt mkt att jag inte skrivit på en månad.
Mkt har hänt den senaste tiden. Leo har börjat på dagis, jag har börjat jobba, & jag & karl har beslutat att separera.
Leo trivs jätte bra på dagis, vad vi förstår, de går hur bra som helst & lämna honom kvart över 6 på mornarna, inget klydd eller skrik alls, så de har varit jätte bra. Men visst sen vet man ju om att snna dagar kommer också, då ingenting e bra & han bara gnäller osv. De går väldigt bra för mej på jobbet, kom in i de från första dagen, hur skönt som helst. Jag är så glad över att vara tillbaka, har saknat alla till 1000. Jag tycker tillomed att mina arbetsuppgifter e roliga nu när man varit borta från dom ett tag hehehe... Ja & sen till de att jag & Kalle ska separera, de va mitt beslut, ,men jag tror faktist att han också kommer må bra av detta, De verkar så redan nu iallafall. De två första dagarna va fruktansvärda. Jag mådde verkligen inte bra, visste inte om de va rätt beslut jag tog eller va de va. Men nu känner jag att de e rätt. Jag & han kommer få de mkt bättre som vänner tror jag. Vi kommer fortfarande umågs & ha kul med leo tillsammans & va med våra gemensamna vänner, MEn Som vänner istället för ett par. Om ni undrar om jag e ledsen över detta? Ja klart jag e. Även om de va mitt beslut så e de klart jag e ledsen, De kommer kännas tomt utan karl & han har fortfarande en plats i mitt hjärta & de kommer han alltid att ha, men de e bäst så här, för oss båda.

Idag ringde min kusin, de bästa samtalet jag har fått på väldigt länge. Hon e gravid :) GUUUUd vad vi har väntat & längtat efter att de skulle ske. Jag e så glad för deras skull, & önskar de all lycka, & Hoppas verkligen de kommer gå bra under graviditeten.

Så nu dröjer de väll ett tag innan jag orkar ta mej tid & skriva igen, men e så väldigt trött efter jobb så jag lägger mej vid 7 halv 8 om kvällarna, så jag orkar aldrig gå in på datan, tyvär. men ni får ha de så bra så länge...


puss alla

blandade bilder






Kommentarer
Postat av: carro

Äntligen en uppdatering :D

2009-06-09 @ 20:36:47
Postat av: Catta

hoppas allt löser sig! bättre att ta beslutet nu istället för senare och du kommer fixa det men alltid jobbigt i början! kram på ej! så himla fin du blev i sminkningen =) tänk om man hade kunnat sminka så=)=)

2009-06-12 @ 10:27:03
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej snäckan!! Helt missat att du uppdaterat skönt o höra att allt e bra,, har du kollat upp om du kunde ta ledigt den 8:de juli hade varit så kul o träffa dej/er!!! Pussssss

2009-06-23 @ 21:19:18
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: michelle

låter jätte bra gumman vad snällt... saknar dig med och lilla prinsen oxå puss

2009-07-19 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0