OJOJOJ

asså jag e verkligen inte bra på & skriva här sen jag började jobba, sitter tillomed på jobb nu, har inget & göra, så passar på & skriva här nu medans man kan & har tid över.
Mkt händer i ens liv nu, många förändringar, bra förändringar såklart. Jag & kalle trivs bra som vänner, iallafall jag. Han söker ny lägenhet förfullt, men sånt tar tid, men vi kommer bra överens hemma så de gör inte så mkt.
Leo har blivit en stor kille, nu när man jobbar blir han större för varje dag som går. Så fort man kommer hem efter jobb så har han vuxit en cm nästan hehe ;).

Han e min guda ängel. De bästa som hänt mej, den finaste som finns. Hur skulle mitt liv sett ut om jag inte haft honom, de hade inte varit någor liv alls. Jag är stolt att få vara hans mamma.

Många undrar nu förtiden varför jag ej hör av mej så ofta. Jag ber om ursäkt för de, jag jobbar hela dagarna, sen städar & tar hand om leo på kvällarna, sen e jag helt färdig.
Jag ska bättra mej, men NI kan ju också va duktiga på & höra av er tycker jag, ni som ändå har tid över :P

hmm ah jag har verkligen ingenting att skriva, men jag är världens lyckligaste iallafall. De e viktigt att ni får veta.!!

Sköt om er

ciiiaaa

Kommentarer
Postat av: michelle

vad skänt att ni mår bra.... hade ni mysigt när mamma o co var nere? ha det super och fortsätt vara lycklig gumman för det är du värd. ska bli spännande och se vad mamma har för saker med sig ifrån dig. matte och jag tackar väldigt mycket. puss och kram

2009-07-27 @ 22:41:48
URL: http://babydior.blogg.se/
Postat av: Jessica

Va bra att livet är härligt just nu för er7dej!! Ses på lördag gumman!!!! =) pussar

2009-08-13 @ 19:53:25
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: Mia Bencke

Vad fiiin din blogg är!!

2009-08-14 @ 21:38:17
URL: http://miabencke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0