Irriterande dag

Denna veckan har vatt sisådär. I tisdags va jag hemma hos carro, Ninnie kom också dit med samuel(hennes plast son). Har intre träffat Ninnie på några år, så de va kul & se henne nu.
Bakade sånna SUPER goda Cupcakes som jag bjöd på, man blir såå mätt efter att ha ätit en, men ändå klämmer jag i mej 3. Jag e såååå dum. men gjort e gjort.
Men i dag då!
Amen seriöst, går & handlar, packar på mej en massa, & ska betala för att lönen "skulle" komma idag, va där några pengar på mitt konto?? NEEEEEEEEJJJJ där står jag, röd i huvudet, vill bara springa ut därifrån, & kan inte betala. Så de va bara till att lägga tillbaka alla varorna.. för jag e pank.
så går jag in & kollar mitt konto, ja då kommer inte mina pengar in förrän på måndag, så har dom ALDRIG gjort, dom har ALLTID kommit in på fredan, om de e helg. Fan vad lack jag blev. E fortfarande irriterad hehehe....
Min underbara Gossunge sover, Kalle jobbar natt & här sitter jag ensam hemma, & har så tråkigt en fredag kväll.
Men men, jag e van.... Lite tråkigt bara nu när man vet att alla ens nära & kära e ute & har skit kul, utan mej.
Till o med mamma & pappa e ute idag. Hur känns de.

Igår fick jag en ångest attack, de e mkt som händer i mitt liv, mkt känslor som snurrar runt & mkt oro i kroppen. Men
vi får se vad framtiden säger.

Ha en fin fredagskväll allihopa.
Kram kram

ser de inte goda ut?

mums

Min älskade son

Plask plask

Jag minns att jag fick en son, ingen hund

Vuff Vuff




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0