Förlåt Förlåt Förlåt

Hej hej!

Förlåt för att jag e så himla seg på att skriva, men ibland har man inte tid, eller lust. De e mest kul & skriva när man får en massa komentarer ;) även om de kanske inte e så mkt att komentera, men de e kul när man får iallafall ;)
aja sist jag skrev då va de jul, mkt har hänt efter de, men kommer jag ihåg allt? hmm ny år va jätte trevlig, va hemma hos Ida & Mackan. sjukt god mat & trevligt sällskap.

annars så har de väll kanske inte hänt så mkt efter de. Minns inte. I fredes va de fest hos manjsan iallafall, Jag va barnfri för en gångs skull ;). Jätte kul & träffa alla igen. Fick dock åka hem vid 2 för man ska ju upp med leo också, men de va lagom tid. drack inte så mkt, men blev sjukt bakis ändå. hmm jag tåler inget efter graviditeten...
På lördan va jag hos björn & chilla lite. mkt trevligt ;) Måste säga att man blir ibland smått förvånad vad killar kan ha stil. Hans lägenhet va helt underbar :)

Aja igår stor städade jag hela lägenheten, sen blev jag lite smått hängig framåt kvällen & ont i huvet. Men vi får se.
Idag har vi varit på BVC med Leo, gjorde 8 månaders prov BOEL prov som de heter. De kollade synen & hörseln & lite sånna saker. Han klarade provet iallafall, sen fick han en vaccination spruta igen, han ska ha massa olika spruter eftersom Kalle e adopterad. Mkt skumt, men så e de.

Sitter här nu, kalle e hos christopher & leo sover middag.
E sjukt uttråkad, hade nog annars vatt med majsan vid de här laget, hon har vatt arbetslös nu ett litet tag, men i fredes fick hon besked om att hon kom in på undersköterska linjen, så Stort GRATTIS till henne, hon började igår redan, men hon sa att hon kommit till en bra klass så de e kul för henne, kommer dock sakna henne nu.Man  va van vid att hon alltid vatt hemma nu. Men men ;) får hitta på annat istället.

Usch tror jag håller på & få feber, fryser som f*n men e skoll het. hmm....
Tvätta imorrn, fy vad jobbigt.
Aja men ni får ha de bra. Kommer lite blandade bilder här neden pusss



                                                                      





 

Kommentarer
Postat av: Maria

darling... jag kommer vara hos dig ändå. slutar halv fyra så det e inga problem. :)

2009-01-13 @ 15:42:17
Postat av: Emelie

ja, stolt är förnamnet =) kram.

2009-01-13 @ 20:19:19
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Vännen! Du har fått en Award av mig..Finns att hämta på min blogg! Hoppas allt är bra med er! Kram Mia

2009-01-14 @ 13:37:47
URL: http://miabencke.blogg.se/
Postat av: Tessan

Vad söt din son är =)

2009-01-15 @ 22:37:02
URL: http://tessanhuve.blogg.se/
Postat av: carro

vi måste snacka på tisdag märker jag ;P

2009-01-18 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0