Blandade känslor

Idag har man verkligen blandade känslor när de gäller de mesta. Många minnen som dykte upp, både bra & dåliga.
Idag lämnade mamma & pappa nyklarna till den nya familjen som ska flytta in i vårt hus. Kan inte fatta att NU e de verkligen inte vårt hus längre, utan de e någon annans. Bara tanken på att jag inte kommer kunna gå dit & ens gå innanför trädgården känns sååå märkligt. Jag kommer verkligen sakna allt som har med huset att göra. Nu e de över.

Igår va jag & hämtade mitt & leos pass, låt mej säga att leo e så himla lik kalle när han va litet på sitt pass, när ni ser de så lägg bara till lite mörkare hy, så e de kalle som liten. sjukt.
Mitt blev si så där bra, bättre än de första jag tog nu som dom "tappade" bort för 3 veckor sedan.
Vid 3 tiden sen kom kitty hit. Mkt trevlig tjej de där måste jag säga. Lätt att umgås med, öppen för allt. Hade väldigt trevligt. Hon gick inte hem förrän närmare 10 sen va de sängen som gällde för min del, men kunde jag sova? nej, näsan rann hela tiden. Fick springa fram & tillbaka till toan hela tiden.

Idag har varit en lång tråkig dag. Fick panikångest av att bara sitta instängd här, så tog med mej leo på en promenad, sen gick vi in om & handla på hemköp & hälsade på lotta. Sen hem igen till de tråkiga.

Imorrn ska vi in till stan med kitty. Hon hade hittat så mkt fynd på rean så hon skulle hjälpa mej att också hitta lite skit. Jag klär mej som e 50 åring tycker jag. Har tappat stilen totalt sen jag blev mamma :P
På kvällen händer inte ett piss kalle jobbar natt & alla min vänner ska ut & festa, så de blir väl att man åker till mamma & pappa & sover över där. Mysigt & bara va med dom också. Bättre de än att sitta al alone

Men ni får ha en trevlig helg
kram kram


inte de bästa fotot, men de får duga. Svårt & få ett bra passfoto när man e irriterad som han va :P

en bild på mej också för en gång skull :P




Aja ni får ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0