stackars min plutt

kom precis hem från vårdsentralen, som jag skrev igår så har leo fått utslag på hela överkroppen. Kom dit där idag, då sa dom att han har fått exem, & då har han ärvt de ifrån mej. Tyckte så himla synd om honom när jag fick veta att han kommer få lida av detta mesta dels av sitt liv. Vet själv hur jag har lidit alla dessa år. Jag har vatt så deprimerad varje gång jag har fått mina utlsag så har jag mått så dåligt, & fått sånt dåligt självförtroende & bara velat stänga in mej.
Tycker synd om leo om han kommer få gå igenom samma som mej....
Ska till en doktor på torsdag igen, får se om han skriver ut en starkare salva till honom. Just nu ska jag bara smörja & smörja honom med mjukblivande flera ggr om dagen..
Längtar tills de blir sommar, för då brukar exem försvinna för ett litet tag. För han lider så mkt nu :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare som fått eksem, alla typer blir inte bättre på sommaren. Jag har mina året runt. Värmeeksem kommer ju framförallt på sommaren så hoppas han slipper det. Puss på er

2009-02-13 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0