Ny vagn

idag har jag tvättat & haft mej. vi gick sedan in en sväng till stan, kalle ville äta på Max så vi gick dit, tog en kyckling sallad, mkt god va den där. Sedan hamnade vi i en vagn affär, kollade på buggabo, MEN dom sa att dom inte sålde bara sittdelen, utan om vi skulle ha den så va vi tvugna att köpa hela paketet. & de tyckte inte vi va lönt, eftersom vi inte alls har nån nytta av att ha liggdelen. SÅ vi gick över gatan där de låg en annan vagn butik. Tittade runt lite. Hittade en fin blå vagn som va på rea. En Brio vagn, kopia av buggaboo. Ja sa ah skit i märket, jag behöver en ny vagn, så de blev den. Så sorry tjejer, ingen märkes vagn här inte....
Tråkigt nog när vi kom hem, märkte vi att den inte alls gick att få in i hissen, hjulen va för tjocka så de gick inte. sån tur va de skit lätt att bara ta av ena hjulet & sen köra in vagnen. Hur enkelt som helst utan att vagnen skulle bli svår att köra. Ni kanske de låter konstigt men i verkligheten va de faktist inte de.... hur enkelt som helst. så vi får ju köra med de ju... för jag hasar ju inte upp vagnen till 3 våning. men men.....

imorrn ska vi till banken & ta ut pengar från sparkontot, eftersom vi betalade vagnen med mitt kort nu & jag behöver ha pengarna tillbaka på kortet så. sen så ska vi tillbaka till vagn affären & köpa en ny åkpåse. jätte fin va de med lite konstiga mönster, lite indian aktigt... mkt fin i vit & svart...

aja de va alles.
kram kram





Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fin vagnen är :-) Vart ska ni åka förrästen? Kram

2009-02-05 @ 10:00:33
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: carro

Äsch du kan köpa en bugga till nästa unge om du fortfarande vill ha en då :) Brion är ju också fin, synd den inte gick in i er cp-lilla hiss bara ;P puss

2009-02-05 @ 13:08:44
Postat av: Johanna

Vilken fin vagn ni har köpt =) Tack för den underbara kommentaren, den värmer. Pussa Leo från mig och Elliot Kramar

2009-02-07 @ 12:01:54
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0