hmm

Asså jag har bara lust att skjuta alla hundägare ibland som INTE plockar undan efter sin hund när den bajsat.
De e 3 gången nu min vagn e full av skit på däcken, så tänker säkert ni, ja men se dej för istället var du kör, men hur jävla lätt e de & se framför en vagn + å måste man hålla koll på sitt barn. Har man hund, ska man fan plocka efter den också, annars ska man fan inte skaffa nån... Blir skit lack på sånt.........

Aja, e jätte nöjd med vagnen iallafall, innan hatade jag att gå ut & gå, eftersom de va väldigt ensamt & man hade inget sällskap. Men nu när leo e framför mej så har vi så himla kul tillsammans. Även om han inte kan prata, så pratar,skrattar & leker han på sitt sett, & vi har så himla roligt. Så nu e de mkt roligare att gå ut & promenera.

Inatt fick Leopold för sej att de va morgon & dax att gå upp halv 3 inatt. Förstökte få honom till att somna, men icke..
Så jag fick gå upp med honom & kolla tv.. Gick & la oss vid halv 5 igen, då sov han bara till halv 8 sen va de upp igen, ingen lång sov stund där inte. En timme efter de blev han trött igen så då gick vi & la oss, dröjde bara en halvtimme, sen började den dumma telefonen ringa för fulla muggar. Så klart va de en massa olika bolag som ville lura på mej en massa skit. Arg va jag eftersom dom väckte leo. Så vi fick gå upp, städade hela lägenheten, sen kom mamma över på fika, efter de så gick vi ut en sväng.

Imorrn ska vi till vårdcentralen, Leo har fått jätte mkt utslag på både bröst, mage & rygg så vi ska kolla upp de.
Han har haft de nu snart 2 månader & än så har de inte gått bort. BVC sa att de bara va värmeutslag & att jag bara skulle smörja in honom, men nu har jag prövat 3 olika salvor & inget har hjälpt, utan de har bara blivit värre, & nu har jag fått liknande utslag på min rygg, så kanske e de från honom jag fått de. Så de e därför vi får kolla upp de.
Sen på eftermiddagen ska en kille komma & köpa vår bilbarnstol, fick sålt vagnen i söndags. Jätte skönt att bli av med den direkt.
På kvällen ska vi till ida & Mackan, dricka lite vin & spela lite spel & ha allmänt trevligt. Leo ska såklart med så de blir ju bara en lung kväll.

På lördag händer de inte så mkt. Ska väl ut & äta bara, sen ska kalle antagligen på fest eller vad de snackas om....
Alla hjärtans dag e såå överskattat tycker jag, speciellt när man har barn eller vatt tillsammans så länge.
Visst klart de kan vara mysigt när man e i ett nyttförhållande men annars tycker jag de bara e en helt vanlig dag. Jag menar, hur många ggr om året går man inte ut & äter & har de mysigt? varför ska man då behöva göra exakt samma sak på alla hjärtans dag för? älskar man varrandra så visar man väl de varje dag? varför just på alla hjärtans dag???

aja en sak till innan jag slutar. NI e väldigt dåliga på att komentera ;)

Ha en trevlig helg
kram
leo prov smakar mammas nypressade juice, 




Kommentarer
Postat av: Emelie

Även om man varit tillsammans länge och vet att man älskar varandra så kan man väl göra något mysigt. En överraskning som visar att man verkligen älskar varandra. Det är det lilla som gör det och ibland tar man varandra för givet. Jag hade blivit sur om Micke stuckit på fest på alla ♥ dag.

2009-02-13 @ 15:30:49
URL: http://emeliiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0