Helgen

Helgen Har varit helt ok faktist. Va hos mina föräldrar i fredags, sov över där. Åt gott & hade de mys.
I lördes blev jag barnfri, så åkte hem till majsan & hade mysig middag & tog de allmänt lugnt.
Igår sov hela familjen till halv 11, tillomed leo, & han sov hela natten, sen vaknade vid 7 för välling sen sov igen ända till halv 11 Galet skönt. gick ut en liten runda & handlade sen va de bara en mysig hemma dag för oss. Idag sov vi till halv 10, sov morgon igen, skönt. stack till banken & lämna in pengar sen gick vi till bvc. Leo skulle ta en vaccinationspruta inför resan. han sa inte ett knyst & märkte inte ens att han fick en spruta, han va så inne i de han gjorde. Min lilla gosunge. Duktig va han. efter de åkte jag & leo hem till majsan, vi gick en sväng i bunkeflo, skulle igentligen till en park & leka, men leo somna & de va is kallt & de blåste skit mkt, så de blev ingen park. Har bara tatt de lugnt nu hemma. kalle jobbar natt, sen e han ledig fram till fredag då han jobbar natt igen :) får se vad som hittas på i veckan. babysim imorrn, får hoppas på att de går bättre denna gången, Ska se till så att han sovit middag denna gången. Både jag & kalle ska bada, så då blir de kanske roligare :)

Aja de va alles.
sköt om er
kram kram

Leo har lärt sej klappa klappa kaka



Världens finaste



Kommentarer
Postat av: Catta

var ska ni resa???

2009-02-03 @ 10:48:25
URL: http://catarinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0