Helgen

I fredags va vi bjudna hem till Marcus & Ida, jag hade verkligen sett fram emot att komma dit, & dricka lite vin & ha de allmänt trevligt. Men däremot leo lät inte oss att ha trevligt. Han vägrade äta & han vägrade sova, trots att han va hungrig & trött. Tillslut blev han så trött så han gallskrek i en halv timme i streck. Tillslut beslöt vi oss för att gå hem. Så länge va vi där, 2 timmar. Han brukar aldrig vara så gnällig när vi e borta, men den senaste tiden har han blivit de.

I lördes hände de inget speciellt. Vi gick ner & åt på slottstadens restaurang pizzeria, beställde in plankstek så klart ;)
De e de ända jag beställer när jag äter på restaurang. Tråkigt jag vet, men e så rädd att välja nånting annat. Rädd att jag ska bli besviken & ångra mej att jag inte valde planka ändå :) så bättre att va på den säkra sidan ;)

sen gick vi hem igen, Johan kom över, satt & drack lite här under melodifestivalen, den killen han tål inte mkt asså, han drack 3 smirnoff ice & blev en del på verkad hehe. ah de va kul & se iallafall, killarna drog sedan till KB. Jag va hemma med leo. :)

Idag har jag tvättat hela morgonen, sedan hämtade jag farmor så åkte vi hem till mamma & pappa. Åt en tidig middag. Kyckling med sås & potatis & grönsaker också såklart :) mmm mums
sedan burks päron med mandeltäcke & grädde till efterrätt ;)

Kom lagom hem sedan till one three hill & Gossipgirl! Nia & Sara kom in om & sa hej också. De ville leka lite med leo en stund :)

Nu sitter jag här, kalle jobbar kväll & jag e allmänt uttråkad. hmmm

aja. hoppas ni har haft en fin helg
kram

Leo har fått för sej att ha ute tungan hela tiden. hmm min sötnos:)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, vi träffas gärna imorgon :-) My fick sin spruta idag, hoppas bara inte att hon får feber. Vad ska vi göra? Puss

2009-02-17 @ 13:37:14
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Sandra

tack för idag, alltid lika inspererande att komma hem till er, nu har jag träningsverk i magen efter att ha legat och krälat som en larv på ert golv. Får ta och ses snart!

2009-02-17 @ 21:22:48
URL: http://bruverius.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack gumman! :) Puss

2009-02-20 @ 19:40:43
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nää han kliar inte på det än iallafall kanske kommer Vi får =) Hur är det med er?? Lust och hänga med till Öppna förskolan snart? Kram

2009-02-22 @ 14:00:05
URL: http://www.supersuperjojo.blogg.
Postat av: aldina

Lillen!! De va det söötaste ja sett på länge!

ooh gosiseeen!! :D

2009-02-22 @ 20:48:27
URL: http://yenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0