Förlåt

Jag vet att jag e så dålig på att skriva i bloggen, men jag har inte mkt att skriva om. & mkt som jag vill skriva om, kan jag inte skriva om här. Så då får man helt enkelt skit i de :)
Veckan har varit bra sen jag skrev sist..

Jag & kalle va på ölprovning i fredags. Mamma & 2 av hennes arbetskamrater gav sina barn de i julklapp, så vi kände 3 andra par som också va där. Väldigt trevligt va de med god öl & mkt god mat.  450 kr  per person kostade de & så ingick ölprovning, förrrätt, varmrätt & efterrrätt. dricka fick man betala själv..
Men de va värt priset.

kalle skulle jobba natt efter de tyvär, så jag stack hem till majsan. Där hemma satt snärre, emil, sulan, jimmy & Kitty & spelade spel.

Dagen efter hemtade jag leo hos mamma & pappa, sen va de bara melodifestivalen på kvällen.
I söndes blev jag & leo hembjuden till carro på middag. Fy vad god mat hon bjöd oss på. De blev skömanslassagne
Väääldigt mumsigt.

Igår kom kitty hit & lekte med oss. Hon hjälpte mej med att sätta på mitt löshår jag har köpt. Väldigt fint, men väälldigt ovanligt med så långt hår måste jag säga. vill klippa en bit, men vill inte att de ska bli förstört om de blir fel. Fast igentligen spelar de ingen stor roll, för jag köpte de ganska billigt. men får se...
Leo va iallafall jätte glad över att hon va här. Dom busade heela tiden. Roligt & se honom så glad. Så glad e han inte ens med mej hehehe.... e jag tråkig då?? eller kan de va att hon e ööver rolig....;)

Idag va vi på sista mammatäffen. gick igenom mat med en dietist. Om vad man får & inte får ge sina barn nu i en viss ålder. & så sa hon hur mkt dom skulle äta & så... Så nu har jag inhandlat en hel del, hon ville att man helst skulle sluta med välling helt under dagen & dra in fler mellanmål istället, så får väll göra de... de har gått hur bra som helst idag, han satt & åt sina majsbågar  & kokta morötter & sånt för att han inte skulle bli sugen på välling flaska.

Va på babysim idag också, de gick hur bra som helst. han va jätte duktig.
Men när vi kom hem sömnade han på en gång. han va helt slut.

Aja på fredag ska kalle ut med sina vänner. & ska bara vara hemma med leo.... på lördag ska vi på 30 års kalas sen får vi se om vi kanke träffar mackan & ida på kvällen...
Vad ska ni göra ihelgen?

sköt om er kram


Måste dela med sej?

hihi leo skrattar & skriker de e miiiin

Hallå hallå, e de någon där?

Leos fina tröja som han fick av Birgitta & Tomas! Tack tack säger Leo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0