äntligen de va på tiden

NU har äntligen min lilla älskling fattat hur man tar sej fram. Nu ålar han iallafall & de e ett stort steg. Jag har gått här & väntat & väntat på att han ska börja krypa, eller iallafall börja åla sej, men ingenting har hänt. & så har man sett alla andra som e i samma ålder som honom, som  nästan tillomed går själv. Han e lite sen han, men nu äntligen har han lärt sej. Bättre sent än aldrig.

Igår va kitty här, vi va först i stan & fixa lite saker sen drog vi hem hit & lekte lite med leo.
Leo somnade inte förrän halv 11... Fy vad de va jobbigt kan jag lova. De blir alltid så när de e folk här hemma att han inte går & lägger sej i vanliga tiden, hans tid e annars mellan 6-7 så nu va han uppe väldigt länge. Sov till 9 imorse, ganska skönt faktist.

Har lite ångest över imorrn, tråkigt & va ensam en fredag, men de e sånt man får ta. kalle ska ju ut med sina arbetskamrater & vänner :)

Idag har vi inte gjort så mkt, mamma va här över lunchen & fikade. alltid lika trevligt när hon kommer & hälsar på.
Sen resten av dagen så har leo bara övat på sina ålningstekniker ;)

aja ni får ha en bra dag
kram


                                    


Jag e långt hår







Kommentarer
Postat av: JOhanna

Såå duktig han är =)Jag vill också ha långt hår vart har du köpt det??=)

2009-02-26 @ 20:09:08
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sötnos =)

2009-02-27 @ 08:17:56
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Kitty

naw vad har är duktig :D lilla plutten :D och gumman du är en skönhet i långt hår :)

2009-03-03 @ 13:29:02
Postat av: Anonym

naw vad har är duktig :D lilla plutten :D och gumman du är en skönhet i långt hår :)

2009-03-03 @ 13:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0