Påsken

jaha då va påsken nästan över. kan inte förstå hur snabbt tiden går, de va precis jul, & nu har det vatt påsk, snart e de maj bål & midssommar, helt galet, & lilleman fyller år om 3 veckor. kan inte fatta de.
Påsken har iallafall varit helt ok.. I fredags grillade vi för första gången i  år hos Rossanna, väldigt trevligt, sen i lördags va vi på påsk middag hos min familj. Jag ängnade hela morgonen åt att baka en tårta som tog 4 timmar att göra. men god va den :) & väldigt snygg.

Idag åkte jag & lilleman till majsan, tig en runda & så stannade vi till hos alex & åt bullar, sen åkte vi en sväng till höllviken & hälsade på snärre & gänget. Leo blev galen ett par ggr, dö jobbigt, men så blir de iblnad, får hoppas att han är någerlunda snäll imorrn, när vi ska hem till sara.
Vi ska va där 7 & han brukar ju sova då, så jag hoppas han vill sova då... men de återstår & se :)

Hoppas ni haft en trevlig helg. Puss

Min fina hemma gjorda tårta! snygg va??




Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj oj oj!! Tårtan ser riktigt god ut!! =)

2009-04-15 @ 18:17:17
URL: http://getingens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0