ohh

Nyss hände nått som inte får hända. Leo rammla av sängen. jag får så klart skulden från  kalle, för att jag e en oansvarig mamma, som inte håller koll på mitt barn. Tror ni jag känner mej oansvarig då?? JA de e väl klart.

jaja nog om de. Va på ÖF ida, de va inte alls mkt folk där idag vilket va ganska skönt. Sen
va de babysim nu ikväll, Leo har börjat tycka de e ganska tråkigt & va i vattnet nu, så han e ganska gnällig. Men de e bara ett få par ggr till, sen så e de över......

ONSDAG den 6.e maj ska leo ha Barn kalas. De som vill får jätte gärna komma. De e bara att höra av sej till mej om ni kan. Orkar inte skicka massa inbjudnings kort så därför skriver jag de här.

Ha en bra kväll kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Typiskt män att skylla på att det e någons fel att barnet ramlar ner..!! Det händer alla det kan du hälsa honom.. han behöver ju inte ge mer skuld känslor!!! Nu har jag uppdaterat!!! =) ses imorn kramar!!

2009-04-28 @ 20:02:39
URL: http://getingens.blogg.se/
Postat av: Carro

Om Karl är så dum att han skyller något sånt på dig och ens vågar uttala orden att du är en oansvarig mamma tycker jag du ska be honom gömma sig i en garderob.

Alla ungar ramlar och slår sig punkt slut. Gör inte så stor grej av det.

2009-04-29 @ 10:05:16
Postat av: clitt

gumman då.. det kan hända vem som helst... älskar er.. leopold älskar dig grattis på 1 års dagen! puss på er!

2009-05-03 @ 04:39:27
URL: http://claudiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0