Min lilla plutt!

Ända sen fredags har min plutt varit sjuk. Började med att han va lite snorig, sen i lördags va han jätte gnällig hela kvällen, sen söndagen låg han jätte sjuk, snorig näsa, hostar som bara den & kräker & har sej. Stackars min älskling. detta har hållt på hela veckan. Idag mådde han lite bättre. Han fick sova ut hela natten i natt sen har han sovit jätte mkt under dagen. Han har verkligen tagit igen. Ingen av oss har fått en blund på nätterna. Han har inte kunnat andas eller nånting & sen när han hostar kräker han, så de va bara att tårka  spya hela nätter.. Jag e så himla trött ikroppen nu. Känner mej själv inte helt kry. Idag hälsade vi iallafall på min mormor, va där redan vid 9 sen stack vi hem vid 2. Men va bara hemma en kvar så skulle jag möta upp Robban på Enté. Han behövde ha hjälp med att hitta skor. Köpte ett par bruna byxor som även kan vikas upp till fina shorts & en orange randig t-shirt till lillman, inget märkvärdigt. tänkte han kunde ha på sej de på påsk... slippa skjorta som han alltid annars har.

Imorrn ska jag & lilleman hem till majsan en sväng, får se vad som hittas på...

Sköt om er kram

Snart börjar man tro att han verkligen kommer bli en gitarrist, han ska på den hela tiden
                                     
Vår sjuka bebis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0