Mellanhedens förskola

Ja nu har Leo fått sin nya dagis plats på Mellanhedens förskola. Liite längre & köra, men vafan, dom öppnar iallafall i tid. Lite besviken e jag dock på att han inte ska gå på ribbersborg, där va ju så bra. Har ingen aning alls om hur de ska gå till nu, han börjar  om lite mer än en vecka & jag vet inte ens vart stället ligger. & vet inte ens om vi ska på besök & kolla läget först, jag vet ingenting, NADA. De va lite störigt att dom ringde hem, när jag bad dem att ringa min mobil, så de va inte jag som tog samtalet, utan Karl, & jag blev helt förvirrad av vad han sa. Hade velat veta själv, vad dom sa, så hade jag fått mina frågor besvarade. Men men, de sa att dom skulle skicka hem lite papper, så vi får se då :)

Leos tand där uppe har spruckit fram nu, så inatt/dag har inte varit rolig, snorig, gnällig som in i. febrig nu hela kvällen har han också varit. Vi hade bestämt att simma imorrn, men Jessica & Oskar, men får nog hoppa de.
Jag hoppas dock han orkar med att grilla hos Carro på kvällen. Jag har sett fram emot den kvällen nu i flera dagar.

Idag så har vi annars varit på Öppna förskolan. Har varit där nu i 3 dagar i rad. Först vanliga öppna, sen igår hade vi en matlagnings kurs. Lagade helt ok mat faktist, fast de e nog ingenting jag kommer göra själv, mer än kycklingen & baconpotatismos.... :)

sen va Kitty här en stund idag, mötte upp oss i parken vid annestad sen åkte vi hem, käkade grillad kyckling med pommes... Sen Gick vi hem till Chrille & kollade om han hade fått iordning på lägenheten, men där såg ut som fan... Men vad ska man förvänta sej av en kille :)... men han fick dock lite inrednings idéer av oss.

Jag har precis nannat leo nu, de tog tid, men sånt får man ta. Jag ska väl snart också ta & gå & sova :)

Ha en trevlig helg alla.
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0