Torsdag

Hej hej!
idag har Leo övat jätte mkt i gåstolen, han e så himla duktig nu när man kallar på honom, så kommer han till en direkt med sina små skuttande ben hehe.. Har fått jätte mkt fixat idag nu när han ändå vatt i gåstolen. Har lagat hemma gjorda köttbullar ;) mmm mums

I måndes bestämde jag mej för att försöka gå ner mina förlossnings kilon. :/ vilket jag tycker e väldigt jobbigt, eftersom jag har frestelser över allt. E det inte på tv reklamerna så e de kalle som kommer hem med godsaker. Som idag, han vet om att jag ska sluta äta godis & massa skit i veckorna, så kommer han hem med ett stor maraboo choklad. Men asså
hur ska man motstå de?
Jag va så himla tvungen att motstå. Jobbigt men måste.

Imorrn så blir det att handla lite saker, sen ska jag va Leopoldfri :P för då ska jag, Majsan & madde hem på tjejmiddag hos vicky. Ser så himla mkt framemot de.
Ska dock inte dricka, vad jag tror eftersom jag kör. Men skulle de va så att jag faller för frestelsen så kunde madde köra hem. Jag e ju trotsallt barnfri. Måste ju igentigen passa på när man e de. Men vi får se, har jag klarat av att inte dricka på ett år så klarar jag väll de nu också. dessutom så får jag ICKE vara bakis nästa dag. Vi vet ju hur de gick senast jag drack ;P + att de e barndop på lördag :)

Aja ha en mysig kväll.

ps. gå in på min facebook & kolla in videon på leo när han går i sin stol, eller så gå in på Youtube & sök på Bebbsleo så kommer han upp där med :)

Kram kram


Mammas glada pojk


Kommentarer
Postat av: Carro

men hoho... dags att blogga.

2008-09-29 @ 14:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0