Saknar

Hej hej!

Idag har jag & Leo vatt & hälsat på mitt jobb. Dom hade saknat mej så, & jag saknar dom också.
Nu vill man bara börja jobba igen, eftersom man vill komma in i gänget som de va förr.
Jag trivdes verkligen där när jag jobbade. Mkt skratt mkt skoj & väldigt roliga människor.
Saknar dom som fan!
Men så blir de när man får barn & blir mammaledig.
Nu ska ju jag & kalle på julfest med dom den 5 dec, kommer bli så himla kul.
Sist fick ju jag va nykter medans alla andra drack & hade skoj.
Jag va ju gravid då så jag fick inte.
Innan va de så att barnen också fick komma med på julfesterna, men nu har de blivit s himla många som har barn & de flesta har fler än ett barn. Så nu blir det barnfritt denna gången, vilket ändå e skönt.
Man slappnar av mer när barnen ej är med.

Ikväll händer inte s mkt. har ganska tråkigt som vanligt när kalle jobbar.
Leo har sovit ett tag nu, så jag tänkte lägga mej ner & kolla på wanted som vi laddade ner innan.

Nu har ju då Leo börjat suga på tummen, vilket jag inte tycker om. Napparna kan man
ta ifrån men inte tummen,
den finns alltid kvar. :/

aja ha en trevlig kväll.
kram kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

säg till om du vill hitta på nåt nån dag, vilken fin body leo har elliot har likadan hihi kram på er

2008-09-23 @ 20:02:59
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: Carro

Inte bra med tummen.. Det kan förstöra tänderna ifall han fortsätter i flera år sen... Lille leoplutten, så fin han är sötast

2008-09-23 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0