Inte kul alls

Hej hej!
Va med mamma en liten stund idag, med leo. Nu ser man bara på henne att hon blir sämre & sämre.
De e precis som om hon inte orkar längre.
Min mamma har då cancer på flera ställen i kroppen för dom som inte vet.
En cancer som inte går att bota, MEN som går att uppehålla, eller vad man ska säga.
Jag bara går & önskar att de ska komma fram ett botemedel så snabbt som möjligt mot den cancern hon har. Men jag tror att när dom väl hittar ett, så e det försent. Iallafall för min mamma.
Jag försöker vara stark, eftersom jag måste iomed att jag har min son.
Men de e verkligen inte lätt.

Denna sommaren har varit väldigt jobbigt. jag har knapt kunnat glädja mej åt leo, bara för detta med mamma.
Jag e såå himla glad att vi beslöt oss för att ha barn nu, så att mamma fick vara med om att bli mormor. Hon älskar att vara mormor. De e de ända som gör henne glad just nu.
Jag kan inte tänka mej ett liv utan min mamma. Vem kan de?
Hon e min bästa vän. & nu när jag har fått barn så behöver jag henne som mest. Men de går inte.
Vi försöker göra så mkt vi kan nu tillsammans med henne, för man vet aldrig när de blir en sista gång.

För er där ute! ta vara på livet. Lev dagen som om den vore den sista.!!!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul att du skaffat blogg :) Usch Sandra, jag får en klump i magen. Kan inte ens förställa mig vad du och din familj går igenom! Svårt att veta vad man ska skriva.. Hoppas precis som du att de gör ett botemedel mot detta! Jag ryser i hela min kropp, tänker på dig... Styrkekramar

2008-09-18 @ 14:47:37
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tänker på dig.Kramar

2008-09-21 @ 21:12:52
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0