Hmm

Hej hej!
Hmm jaha då har man gjort som alla andra då då, med att skaffa sej en blogg.
Alla har tjatat & tjatat på mej.. ooo sandra du måste fixa en blogg de e så roligt & läsa vad andra har gjort om dagarna & bla bla bla. Jag har varit skeptisk mot detta, men okej då jag skaffar mej en blogg.
Anledningen varför jag gjorde de e för att vissa vill läsa hur de e med min son & hur han utvecklas varje dag.


SÅ, vad har vi annars gjort i dag då? Kalle har semester denna veckan så idag blev de en hel dag med tvätt & städning ;) hehe. vilken semester han får. Skulle igentligen på babysim idag men de blev inställt pga sjukdom.
Tittade för en stund sen på efterlyst om den där 19 åriga killen som dödade en 15 årig tjej. Asså honom hade jag velat  skjuta rakt i huvudet asså.
Sånna som honom borde inte finnas. Förstår inte varför dom ska sitta i fängelse, vafan dom kommer ändå göra om samma dumma jävla sak igen så fort dom kommer ut.
Ah jag blir bara så arg & äcklad av sånna typer. Nog om de.

Leo har varit ganska grinig idag, han brukar alltid va så snäll & glad. Men idag så har han bara gnält så tror att de e
nått på gång med honom nu.
Kan vara hans tänder som börjar komma  fram.
Sånt kan dom ju må ganska dåligt av, så vi får hoppas att han klarar de, utan att få feber & så.

Kollade hus igår i limhamn. Vill bara komma här ifån nu. Leo måste få ett eget rum.
Snart e de julafton, var ska alla hans grejor få plats nånstans :P

imorrn ska jag & leo köra till mammas jobb & hälsa på. Sist mamma tog med honom så gallskrek han så hon fick gå direkt igen... Tyckte så synd om henne, hon som ville visa upp honom.
Ne tittar på klockan nu. Nog dags & gå & lägga sej kanske. Snart ska man väll upp & mata leo (gäsp)
Så godnatt på er gottfolk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0