Helgen!

Hej hej!
helgen har varit helt ok faktist. I fredes gick jag & kalle ut en lång runda med Leo, invigde Leos sittvagn. Hans liggvagn e alldelses för liten nu. Han växer & växer den plutten. Så vi gick & åt grillad kyckling vid södervärn,
Mums va de kan jag säga. Sen hade vi mys kväll & tittade på film. Länge sedan vi gjorde de :).
Igår kom Nina (vår granne) in en stund. Vi satte Leo i gå stolen. Kunde han ta några steg? JAAA de kunde han. Han e så duktig. Men han va tvungen att ha skor på sej annars gick de inte. Han har börjat andväda sina Timberlandskor. såå söta ;) sen på kvällen va vi på middag hos hans föräldrar. Hade mexikansk kväll med tacos & gottigott. Nils hade gjort en sån god salsa sås. Han har verkligen blivit en bra kock. :)
Idag ska jag & Karls mamma på hus visning. Dom ska ju köpa hus till oss antagligen. Så vi ska på visning nu kl 13.00.
Sen ska jag & Leo hem till mamma & pappa. Ska antagligen sova där inatt. Kalle ska jobba & de e så himla tråkigt & sitta ensam hemma. Dom flyttar ju snart så vill va där hemma så mkt som möjligt & njuta medans man kan. fast man kan nog njuta i det andra huset dom köpt också... de e sååå flott de huset.. Nice. men kommer verkligen sakna mitt hem :( de e också fint...

Aja lite bilder sen helgen...

kram på er







Kommentarer
Postat av: Johanna

vilka fina bilder=) har ni såna kängor(timberland) vart har ni köpt dom isåfall,vill ha såna till lillen men hittar inte det nånstans. Kram på er

2008-09-21 @ 21:03:19
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: Johanna

vilka fina bilder=) har ni såna kängor(timberland) vart har ni köpt dom isåfall,vill ha såna till lillen men hittar inte det nånstans. Kram på er

2008-09-21 @ 21:03:34
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0