Helgen!


Hej hej!

Helgen har verkligen vatt rolig. I fredes va jag på tjejmiddag hos vicky, de va så himla kul & träffa girlsen igen.
De bjöds på mycket godsaker, först började de med välkomst drink & grönsaker till snaks, varmrätten bestod av kyckling i curry med banan, snarlik flygade jacob :) mkt gott va de, så de gjorde du bra vicky!
Till efterrätt va de då marängswitz vet ej hur de stavar, men de e väll ingen som bryr sej om de. Eller jo kanske du CARRO heheheh ;) hon ska alltid rätta mej när jag stavar fel, vilket e bra :)
Jag körde hem, så de blev inget drickande för min del, vilket inte spelade mej nån roll.

I lördes skulle jag & leo på dop, men först på morgonen så åkte jag ut till klågge & gick en väldigt lång runda igenom hela klågge. Kommer sakna den byn än en gång.
Sen va de dop vid två tiden. Det va min kusins son som döptes.

I söndes så åkte jag ut än en gång till klågge. Tvättade min fina bil som va ganska smuttsig, så de behövdes.
På kvällen så blev de bara mys med familjen, kalle e ledig idag & imorrn så nu e de helg för honom.

Idag åkte vi in en sväng till ikea & köpte tabletter till matsalsbordet, runda nyon gröna sådana, tänkte de kunde matcha in lite med vår nya matta. Vi hade innan en komatta. men tröttnade på den så vi köpte ny :)
Tog en säng in till klågge idag IGEN hehhe bilen behövde olja så pappa fixade de. Kalle va hur nöjd som helst eftersom pappa bjöd på öl SOM VANLIGT!

Så nu sitter jag här, slut som fan i kroppen. Imorrn vet jag ej vad som hände, Kalle ska in en sväng till danmark & fixa med banken & så.

Men de va vår helg.

ha de!  kram kram

Min fina nytvättade bil

 

Wiiee pappa har kommit hem
 

The girls
 
 ut med KOmattan & in med gräsmattan

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är faktiskt enklare än du tror att stava till marängsviss :D Gör inte det så komplicerat Sandralilla. Och så stavar man NEON <--såhär, inte nyon som du gjort haha nu har du lärt dig nåt nytt puss <3

2008-09-30 @ 00:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0