Hejdå hus!

Hej hej!

Igår va ja & hälsade på mamma & pappa i klågge! Åt god mat & mös framför brasan hela kvällen, & åt aladin choklad ;O)
Hur mkt jag än försöker så kan jag ej sluta äta god saker. Vill gå ner i vikt nu efter förlossningen, men de e ju så himla jobbigt, Men jag måste tänka på min son. Han vill ju inte ha en stor fet kossa till mamma när han växer upp där han skäms för sina kompisar att hans mamma e fet. ne usch ta dej samman sandra så ska du klara de. så får jag tänka. Nu ska mamma & pappa börja packa ner i huset. så de va sista gången jag såg allt på sin plats :(..
Igår upptäkte vi att våra element  i lägenheten har börjat läcka så några träplatter har "ruttnat" hur kul e de. & vill hyresvärden byta vårt storarumsgolv? nej........
Tur att man inte ska bo här så himla länge till.
Va ju & kollade hus igår. dock inget jag va intresserad av. Ska kolla på ett annat snart som e så himla flott. helt nytt inuti för samma pris som de andra vi såg igår. vad väljer man?? lätt val.

Men sen vet man ju aldrig om man vinner budet. De e sånt som e så jobbigt, när man väl har hittat ett boende man vill ha, så vinner man ej budet. Man får ju tänka på ekonomin. Detta huset vi nu vill ha kostar 2595 000 & de kommer ju bli mer. Frågan e vad Karls föräldrar e sugna på & ge. Återstår & se.

Idag ska jag & leo bara vara hemma & mysa. Kalle jobbar kväll idag också, så himla bull. Men har vant mej :)
In med pengarna bara :P

Imorgon ska jag ta med leo till jobb & hälsa på! Har inte vatt där på hela sommaren. Dom saknar mej sa dom ;)
Jag & kalle va bjudna på jul fest nu med förtaget. Kul att man fortfarande får komma trots att man e mamma ledig.
Så de blir barnpassning till Leo. Någon frivillig?? hihi
ses

Sköt om er kram kram


Lite bilder från huset som jag kommer sakna såå himla mkt







Kommentarer
Postat av: Carro

Säg datum, ska kolla om jag jobbar, annars passar JAG honom! JAG Vill, jag vill, jag vill!!!

2008-09-22 @ 20:20:02
Postat av: Johanna

du är utmanad =)

2008-09-22 @ 23:04:44
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: Johanna

du är utmanad =)

2008-09-22 @ 23:05:56
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi jag är oxå på för att passa lille gulleplutten ;)leo och majsan rocks hihi

2008-09-23 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0