tråkigt!

hej hej!

Satt precis & hade krivit klart allting så kommer leos fötter & bara raderar allt jag skrivit.
Så pallar inte skriva allt igen tyvär.

Åkte till klågge igår, sov där till idag, Had en riktig mys kväll med räkgryta & allt. Min favorit :)
Gick en lång runda i morse trots all min träningsvärk. mamma va en kilometer före mej & pappa. Hon gick snabbare än oss, pappa hade ont i ryggen & jag mina ben, orkade inte va i hennes tempo...

I fredes va majsan här efter jobb,vi bjöd på lite mat & vin, sen sattes de igång med leg magic träning för henne & kalles del. Måste säga att de såg vädigt roligt ut när kalle ställde sej på den.
Alla hade träningsvärk dagen efter, så de va inte bara jag som tyckte den va skit jobbig.

Ikväll blir det bara sapp framför tvn, bir väll one thre hill & gossipgirl tror jag ;).
Imorrn ska jag & eo träffa madde & hennes syster på fika istan. Hennes syster fick en dotter några månader innan jag fick leo, så de ska bli kul & träffa henne :)

aja orkar inte skriva mer, har inget & berätta ändå så

ha de bra kram kram
bordet dukat & klart inför räkgryta
 

Sorry pappa vet att jag ej fick lägga in den, men gör de ändå, hihihi
 

Sitter upp duktigt nu, men sin lilla morgon kaluffs (hår)




Kommentarer
Postat av: Carro

jippy!! han kan sitta själv!! duttig kille! Åh va jag längtar tills torsdag!

2008-10-20 @ 10:52:00
Postat av: Anonym

nämen, vad roligt att man hittade dig här också :) hihi.. pusssss

2008-10-20 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0