Torsdag!

Hej hej!

har ej skrivit på ett par dagar, har vatt sjuk, så har ej pallat,.
Måste bara säga de att när man e sjuk & har feber & så, så är de väldigt svårt & jobbigt att ta hand om sin son.
Hur gör man då om man knapt kan resa på sej? aja då får väl kalle sjuka sej eller nått .
Har fått mej en sån dunder förkylning, hoppas bara att inte leo blir drabbad.
Har fortfarande ej varit med om de att han är sjuk. Han har bara haft lite feber en gång, men de ränkas knapt.

Idag åkte jag & leo ut till klågge, vi ska va här till söndag tror jag. Kalle jobbar kväll idag & imorgon, så då e de bättre & va här istället för att vara ensam. Sen kommer kalle hit på lördag.

Det är antagligen sista gånen jag sover här nu, men vi får se.
Satt precis & kolla på de andra huset som dom ska flytta in i, & jag börjar se fram emot de faktist. De e ju fint, & snacka om att de blir poolparty i sommar ;) eller vad säger du majsan? ;)

Imorrn kommer Robbans bästa tjejkompis ner & hälsar på, Hon har flyttat lite uppot i landet så nu ses dom inte så ofta.
Så jag & robban ska laga god middag & göra lite mys när hon kommer.
Mamma & pappa ska på vinprovning hos grannarna, så vi får fixa allt själv.

Saknar min bebbs nu, tycker synd om honom som jobbar så mkt hela tiden.
Aja
ha en trevlig helg

Kram kram



sådan far sådan son, pappa ser skrämd ut

Kommentarer
Postat av: Carro

hahahhahaha vilken glasögonorm :P

2008-10-09 @ 22:01:58
Postat av: Emelie

är det du som beställt en legmagic? =)

2008-10-10 @ 10:24:22
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Maria

hahaha jaja absolut så ser jag framemot poolparty :)

2008-10-10 @ 21:23:48
URL: http://missmissmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe ja de e jag ;)

2008-10-10 @ 22:25:07
Postat av: Anonym

du kommer verkligen känna att den hjälper =) det så är mycket mer än bara legmagicen. Får ju till en DVD och det är ett måste, ett 13 minuters program. du måste höra av dig när du fått den och provat den! :)

2008-10-11 @ 08:26:48
Postat av: A

HEJ ALLIHOPPA!



VILL DU HA CHANSEN ATT VINNA 1 COOLT LINNE + 2 SÖTA CUPCAKE BERLOCKER SKA DU VARA MED OCH TÄVLA PÅ www.amandajosefine.blogg.se



LYCKA TILL! / AMANDAJOSEFINE

2008-10-11 @ 12:36:49
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du e sjuk och inte orkar/klarar av att ta hand om leo så kan din sambo vabba från jobb och ta hand om leo istället. :)

2008-11-04 @ 14:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0