Torsdag

Hej hej!

Lång dag det har varit idag, vaknade tidigt & hade ångest över att inte ha nånting alls & göra idag när kalle jobbar kväll. Så beslöt mej för att ringa mormor & fråga om jag & leo kunde komma över. Så jag & leo va där från 10-15.30. Hur mysigt som helst.. Hon bjöd som alltid annars på väldigt god mat & god efterrätt. Medans leo sov middag & mormor lagade maten så gick jag ner till Netto för att inhandla lite smått & gott. De va lite extra priser på vissa saker där. Köpte bland annat två väldigt snygga kuddar till min soffa & lite bak formar. Hittade allt till bak förutan muffinsplåt som jag såå gärna vill ha.

Sen vid halv 4 så körde jag & hämtade brossan på skolan, så körde vi hem till klågge. E där nu, ville inte va ensam ikväll.
Har haft en mkt mysig kväll, ätit med hela familjen vilket jag verkligen saknar när man e hemma, sen har vi kollat idol tillsammans.
Nu sitter jag här, måste snart gå & lägga mej, ska upp tidigt imorrn & köra robban till skolan. Sen ska jag hem till Bebbs så ska vi stor handla kläder till Leo, tycker de behövs *not* ;)

Aja sov gott mina vänner.

Ett stort tack till Emelie som hjälpte mej med & förklara hur man lägger in videos. Hade inte klarat de utan henne hehe :)

ha de bra
kram kram








Kommentarer
Postat av: Emelie

varsågod gumman :)

2008-10-03 @ 13:23:26
URL: http://emeliiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0