Tisdag

Har innte skrivit på ett tag, har inte haft nått att skriva om, fast de har jag aldrig ändå så. Blir samma skit hela tiden :P
Va i klågge i några dagar från  tors-sönd. Sen på söndan åkte vi & hälsade på kalles föräldrar. Jag kan ju säga de att Så som Leo skrek när vi kom dit har inte han skrikit på flera månader. Leo gråter sällan, de e bara några pipljud då & då när han säger till att han antingen e hungrig eller trött, Men detta skriket i söndes va hemskt. Så fort Roland (kalles pappa) tittade på honom så gallskrek han. Helt sjuk & man kunde inte få stopp på honom. Dom sa hela tiden att de va för att han kanske va rädd på att han inte kände igen dom, men hallå han träffar främlingar var varranan dag & då e han hur glad & social som helst, så nått fel e de... + att han aldrig skriker så.

Va hemma hos lotta igår, & såg mamma mia, skit bra film. Skulle dock sett den på bio istället, för de va en riktig bio film.
Men de va hur mysigt som helst, & för en gång skull va de rent & snyggt där hemma. ;)

Nu idag kom mamma på lunch, bjöd på torsk med rotfrukter i ugnen & en kall sås till de... Skit gott & nyttigt ;)
Äter ju massa nyttigheter nu, får väl se om de händer nått, om en vecka får jag hem min leg magic, ser såå fram emot den ;)

idag ville jag bara krama min mamma, men har så svårt med de. Hon vill inte att vi ska tycka synd om henne, men asså jag vill bara krama henne & inte släppa taget.
Vill inte förlora henne :( hon e min bästa vän! & min underbara mamma.

aja ni får ha de nice
kram kram
Min bror & leo, & lotta & leo
 

 
Nog allt e han kittlig
 
Snyggt? Leo har börjat tappa hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0