sprutor & medalj

Idag va min mormor här & lekte med leo medans jag tvätta & städa, Ganska skönt & få barn passning när man gör de, så slipper man blir störd var varannan minut :).

Idag skulle vi till bvc & ta vaccination spruta på leo, eftersom Kalle ( leos pappa) är adopterad så måste leo få en annan spruta mot hepati, så de blev 2 sprutor för hans del idag. kan ju säga de att han sa inte ett ljud, utan han bara log & va hur glad som helst mot sköterskan. När vi va klara där så va de typ en timme kvar innan vi skulle på babysim, så jag tog bilen & körde runt i hela stan, så att leo kunde sova en stund, för att sen va utvilad & klar på babysimet.
Där va han hur snäll & duktig som helst, inte ett ända gnäll från hans sida & ha åkte under vattnet ett antal gånger hehe... ujuj... idag va de ju då sista gången för sesong 1 så vår lille pojk fick sin allra första guld medalj ;)

aja när vi kom hem så bytte vi till pyamas sen somna leo på en gång & han har sovit ända sen dess, & nu sitter jag här & själv vill nanna :) så ni får ha de så bra
kram kram

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Catta

Sååååå himla söt lilla Leo är=)=)

2008-10-20 @ 20:06:53
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Catta

2008-10-20 @ 20:07:54
URL: http://catarinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0