Onsdag

Hej hej!


Vill börja med & säga Grattis till min 25 åriga Caroline! hoppas du fick en fin fördelsedag trots att du ska jobba. Leo saknar dej så vi får ses snart.

Idag har de vatt tvättdag, skulle igentligen träffa Lotta idag. Vi skulle ha mys dag & äta lite lunch & så, men tyvär så fick hon halsfluss :(. Så jag & Leo fick underhålla oss själva nu när Bebbs jobbar kväll. Va på Babysim idag, de gick hur bra som helst. Han flöt helt ensam i sin lilla badring. Synd bara att man va ensam, hade verkligen velat ha bild, men så kan de gå ibland.

E hemma nu, Leo har sovit en i en timme nu, & jag märker att jag börjar bli ganska uttråkad. :/
 Leo börjar sitta mer & mer utan att man håller i honom. Men de e bara i kanske max 10 sek än så länge, men va fan, han e duktig tycker jag iallafall :)

Ha en trevlig kväll

kram kram

Leo sitter & leker med sin lastbil med pappa
  
Pappa står beredd där bak om jag faller!
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

så duktog er lilla sötnos här =) Lust o ses nn dag??

2008-10-01 @ 20:52:21
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: Carro

ÅHH det är ju jättestor skillnad på sittandet nu jämfört med när jag övade med honomn!! Wow! Tack för gratulationerna :D Jag ska till Palle på måndag förmiddag, ni får komma dit!! Jag ska jobba på natten så jag vet inte hur länge jag stannar, men max till 17 typ.

2008-10-01 @ 23:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0