Min älskling e sjuk

Hej hej!
Idag e min lilla pojke sjuk, han har 39,6 graders feber & har diaré, så himla synd om honom. han bara ligger här & myser & e så lugn & fin,
Igår gick jag upp till Lotta & åt frukost, sen drog vi in till burlöv center & inhandlade lite. Lotta handlade för lite mer än vad hon skulle, svårt & hålla pengarna i styr när de precis vatt löning ;) på kvällen va majsan här, käka kinamat & såg idol & tittade på Trans Formers. Älskar den filmen, va först skeptisk till den, & trodde den skulle va skit, men istället så va den skit bra. hehe, ett teken på att man inte ska dömma förrän man sett filmen.

Kalle ska på fest hos en gammal klasskompis till mej sen 1 an i gym, (Ahmed) han har inflyttningsfest, många ska dit som man känner, men jag ska vara hemma & mysa med min lalla sjukling. Första gången han e sjuk, så man vet inte riktigt vad man ska göra & så, har iallafall precis gett honom en alvedon, & nu försöker han sova lite, men han tycker de e svårt.
Vå får se hur han mår lite senare ikväll.

Funderar på & dra till mamma & pappa imorrn, kalle jobbar kväll som vanligt, får dock se hur dant Leo mår, e han fortfarande dålig så stannar jag hemma.

På måndag bär jag, Carro & palle av till Ullared, ska dock bara köpa lite smått & gott till Leo, åker mest dit för resans skull, & för att komma bort lite. Har ju inte vatt iväg på jag vet inte hur länge. Så jag längtar. Kommer dock sakna mina två underbara älsklingar som blir kvar här hemma, men dom kommer säkert få de kul ändå.

ne nu ska jag gå & pussa på min son

ha de bra,& ta de lugnt ikväll ni som ska ut & festa.
kram kram

min lilla sjukling i sin säng



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0