Måndag!

Hej hej!


I lördes hade vi gäster, majsan & micke, madde & matte, gurra & Mackan. Ida skulle också komma men jobbet behöllt henne kvar, Så himla typiskt.
De va jätte trevligt, hade tacos till middag & en god efterrätt med hallon & chokladmusse.
Igår va man bara hemma & mös med filt framför tv:n, de regnade ju så dant, Nina kom in senare på kvällen & kollade gossipgirl med mej. Hon ska hålla koll på oss nu när vi ska gå ner i vikt.

Va hos carro idag, gav henna presenter som jag själv e sugen på & köpa. så jävla snyggt de blev, eller hur carro ;) jag har bra smak hihi... carro bakade en jätte god HEMMa lagad pizza till mej idag :) så duktig.

Snackar med pappa nu på msn, Dom får nycklarna till de nya huset ihelgen så de blev lite tidigare än beräknat. så nu ska de börja flytta in. VILL INTE..

nej nu ska jag äta.

ha de najs
kram kram
effterrätt & dukning
 
leo får fina hängslebyxor
 
folket

Kommentarer
Postat av: Carro

Varenda gågn jag tittar på bordet blir jag superglad för det blev så jäkla klockrent! Du får välja saker till mig när vi är i ullared så det blir lika bra hihi, jag saknar leo! Suttit o klagat på jobb att jag knappt hann träffa honom ju! Jäkla bil som gick sönder!

2008-10-06 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0