Lördag!

Hej hej!

Igår va jag, Kalle & Leo istan & shoppade nya kläder till Leo. Vi va inne på Busiga björnen & köpte tre färgglada bodys & en sjal, sen gick vi in på H&M & köpte två hoddy tröjor, en som va pälsig innuti, mkt mysig. Hittade liksom ingen jacka i hans storlek så fick bli en sån tjockare hoddy. Sen köpte vi en cool basker mössa till honom. han e så söt i den. Va bara en rolig grej.

Idag har jag storhandlat inför middagen ikväll, Ska ha lite gäster. Stötte på Katta på obs med hennes dotter Ellie. Måste säga att Ellie e nog den sötaste flickan jag sett. Nu är hon redan 6 veckor, de e sjukt va tiden gått fort. Katta födde precis henne kändes de som :)

Aja nu e jag helt slut, Leo sover middag så vill nog passa på & göra de med nu.

ha en trevlig helg.
Kram kram

Kläderna
 
cool i min nya mössa
 
maat
 
MMMmm muumms
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0