Leo kåt

hej hej!
hehe igår träffade Leo en lite flicka som heter Isabella, hon är snart 11 månader, Kan ju säga som så att Leo blev kär vid första ögonkastet, han hoppade & stutsade i stolen & blev helt till sej. De va så himla roligt & se att han vill försöka få kontakt med andra barn på de sättet, Isa bara tittade på honom som om hade vore dom i huvet eller nått, rynkade på näsan & gjorde skumma miner hehe. ah de va roligt iallafall. De e så himla kul nu när leo har blivit lite större, han förstår vissa saker & han vet exakt nar man ska börja busa med honom & så, svårt & förklara men ni förstår säkert vad jag menar.

Imorse tittade jag in i Leos ögon, ( jag hoppas jag såg fel) men tror dom blivit mörkare. Alla säger att dom blivit de, men jag vägrar inse. Vill ha dom blåa, vill inte bruna. men han e världens finaste ändå.

Idag va vi på babyland & tittade lite, funderar på en ny vagn  :/ hmm bugaboo tror jag. Får se först.
Gick in om Ylva en sväng kollade runt. Jag har hittat såå mkt jag vill ha nu till hus. Jag ängtar tills vi hittar nåttså jag kan inhandla mina saker.

Imorrn kommer mormor hit, hälper mej som vanligt med leo när jag tvättar & städar, sen börjar andra sesongen på leos babysim imorrn kl halv 5, får vi se hur de kommer gå. Tråkigt bara att man ska behöva gå själv nu, kalle jobbar & han hinner inte hem tills dess :( tråkigt.

aja ha de så bra

kram kram


Leos nya jul kläder ;)


 Ack vad lite plast kan underhålla barn




Kommentarer
Postat av: Carolin

2008-10-21 @ 21:55:39
URL: http://emm
Postat av: Carolin

Oj=)

Hoppas allt är bra med er?! Miranda och Tindra tyckte han var gudasöt=) Ha det så bra!

2008-10-21 @ 21:56:31
URL: http://emmaclin.blogg.se/
Postat av: Carro

buggan är det enda rätta, du skulle köpt den från början :) Nej Leo har blå ögon, jag ska bevisa det. Ses imorgon pusspuss

2008-10-22 @ 01:15:05
Postat av: Sandra

hehe tack tack! ja men carro had de inte vatt för att du sa urban så hade de ju inte blirr urban eller huuurrr ;) ;) hihi ses imorrn

2008-10-22 @ 13:52:09
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/
Postat av: Carro

baaaah! Jag ville att du skulle ha en bugga men se det vägrade du, minns inte varför :P Men ja UJ tvingade jag dig till också.

2008-10-22 @ 20:54:16
Postat av: Johanna

Vi har precis köpt en bugaboo, fick hem den häromdagen och vi är såååååå nöjda ;) Vilka fina kläder han kommer ha till jul=)

2008-10-23 @ 18:36:28
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja aså jag e jätte sugen på den, men då blir de ju att vi bara köper själva sitt delen eftersom leo e så pass stor nu. :) ja visst e kläderna gulliga, hehe tog jul kort nu med dom, svårt & få ihop en bra bild på småttingar

2008-10-23 @ 20:24:37
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0