Leg magic

Amen hallå inte trodde jag de skulle vara så j*vla svårt, jag tänkte de men de ser ju hur lugnt ut som helst när dom gör de på tv, & så e de bara i 13 min. Det klarar jag, tänkte jag. Men ACK så fel jag hade fy fan vad jobbigt de va, jag ska vara ärlig mot er, jag klarade knapt ens 5 min, så illa va de. 0 kondis & jag förstår inte hur fan hon får ihop benen utan att hålla i sej, jag kommer ingenstans när jag släpper handtaget. heelt galet. kommer jag klara detta??

de e mej en svår fråga.

Har vatt istan & hälsat på majsan på hansa. sen ikväll kommer hon hit så ska vi mysa framför idol.
Hon ska gått få pröva leg magicen & se hur svårt de va...

Emelie hur bär du dej åt?? tycker inte du de e svårt??

aja kram på er


Kommentarer
Postat av: Emelie

DET ÄR SVÅRT! =) Har precis lärt mig att kunna släppa handtaget, man klarar mer och mer för varje gång. Men jag fick sådan fruktansvärd träningsvärk efter första gången. Men klarar som sagt inte hela passet än. Men man känner att de hjälper iallafall. Och det är så mycket mer än bara benen ju.

2008-10-18 @ 11:09:18
URL: http://emeliiiees.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaa du jag e hemma hos mina föräldrar nu & jag kan inte ens gå upp för trappan så ont jag har i benen, helt sjukt. hehe... men jag har ju inte rört mej på 2 år iheller, så jag förtjänar de ;)

2008-10-18 @ 16:10:44
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0