Jobbig natt, jobbig dag

Inatt har jag  & kalle fått sitta uppe HELA natten för att trösta Leo. Han har fortfarande diare med mkt blod i.
Så vid 11 idag körde jag till barn akuten, kom hem från en halv timme sen & klockan e nu halv 6.
De skulle ta så himla många prover på honom & så, & så bajsade han tillslut, så dom fick se hur bajset såg ut, där va lite blod enligt mej, eftersom där va MYCKET mer de andra dagarna, & de lilla lilla blodet som fanns där tyckte dom va jätte mkt. hmm ja dom sa att de va allvarligt iallafall, inte nått blodkärl som hade spreckt som alla andra sa, utan han har fått ett virus eller nån bakterie som gör att han blöder så spom han gör. så nu har jag precis tatt fler bajsprover på honom här hemma, som jag ska lämna till bvc imorrn ,sen på fredag ska jag tillbaka till barnakuten, blöder han forrtfarande då så läggs vi in :(
Men de som va bra iallafall är att han e ganska pigg & glad ändå, de va mest bara inatt & i morse som han va väldigt gnällig.
& dom sa de att vi behöver inte låsa in oss ända till fredag, utan vi kan göra saker ändå eftersom han e pigg & glad annars, de e ju bara bajset liksom... eller bara & bara, de va ganska allvarligt men skulle han börja visa så som han gjorde inatt att han mår dåligt så får man ju åka in tidigare.
Så imorrn ska jag, Johanna & karro hälsa på Joanna, så får vi se hur leo mår.

Ha de bra

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0