Barndoms kompisar

Idag har jag & leo träffat Johanna, Joanna, Karolina & Cornelia & så lilla julia & Theo.
Vi hade en liten barnsomd träff, vi gick i samma klass i högstadiet & så, Johanna & karolina har också barn, Johannas Julia är snart 11 mån, & lilla Theo e bara  ca 4 veckor. Såå gudomligt liten va han, så liten va inte Leo när han kom hehe.
Jätte söt va han verkligen & väldigt lik far sin :)
Vi hade jätte trevligt, vi va hemma hos Joanna i hennes nya hus i Trelleborg, väldigt fint hade hon, min stil totalt, flott som fan ;)

Aja pratade nyss med pappa, dom har sålt huset, blev bara 2.000 000 SKIT billigt för de huset, men de e ju pga av allt skit som händer nu, så dom va tvugna att ta de budet tyvär.
De e iallafall en barnfamilj som redan bor i klågerup som ville ha större som fick huset. Grattis till dom. Fan om ni inte sköter de ;)
Jag ville verkligen ha de huset, de e så fint, & trädgården e bara att drömma om, jag har aldrig sett nån finare trädgård faktist.... men men, nu får de bli minnen, så får man släppa taget om de... :(
Så får de bli nya minnen i de andra huset helt enkelt :) där leo ska få ha sina barndoms minnen när han besöker mormor & morfar

Imorrn ska vi tillbaka till barnakuten, får se vad dom säger om han ska läggas in eller ej, hoppas verkligen inte för jag vill verkligen till carro på lördag, min ända ledigakväll då jag kan få vara Sandra lför ett tag.

aja ni får ha de bra
kram kram

Theo


Joanna med Theo


Johanna


Cornelia matar Leo


Glada Julia


Ny blivna mamma Karolina


Tripp trapp trull Julia tog leos napp


Theo & Leo


Gullunge


De tre mammorna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0