Ångest

hmm sitter & funderar på om jag gjorde fel med att köpa leg magic, har har verkligen inte hunnit träna på snart en vecka.
& jag har ångest. Jag har haft fullt upp, & inte vatt hemma, & så har man kommit hem runt halv 8 & då e de nästan läggedags.. hmmm.... ska bli bättre lovar..

va på Ullared igår med Carro & Palle, har alltid lika roligt när jag e med dom hehe..inhandlade inte alls mkt, men lite iallafall ;) gjorde ju de som sagt för resans skull. Jag fick köra hem, måste säga att de va den härligaste bilen jag kört, volvo med automatare. Kan ju säga de att jag aldrig har kört 120 innan i mörker & aldrig kört automatare, men fan vad bra de gick. jag bara flög förbi alla lastbilar. Så satte man på farthållaren så blev de ännu skönare.
resan hem gick ändå ganska snabbt, vi sjöng & hade allmänt trevligt i bilen :)
Va väll hemma runt halv 12 igen. Kom hem & fick se min älskling som hade vaknat av hunger. Snacka om att han fick pussar ;)
Aja jag hade väldigt trevligt på vår lilla tripp.
Tack carro & palle <3

Satt precis & kollade på rosa bandet galan, men grät igenom halva programet ,så jag fick stänga av skitet. Tänkte på min mammi :(
& nu sitter jag här i min ensamhet, Leo sover & kalle jobbar... buuu tradit

Aja ni får ha de bra
kram kram
resan upp
 
låååång backe

Framme
 
myysss

mat dax
 
Gapa STORT

Dax & köra hem

Orkar inte lägga in bild på allt jag handlat
Men här e lite, ljus tallrik, Gardiner, påslakan,lampkristar,skjorta & slipps & döskallepåslakan till plutten
 
 





Kommentarer
Postat av: carro

Åh vad fint det blev med ert påslakan i er säng!! Ja Leos också förstås men det har jag sett förr :) puss tjingeling

2008-10-28 @ 23:15:50
Postat av: Sandra

ser du nu att de e råa väggar ;)

2008-10-29 @ 08:12:37
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/
Postat av: Carro

Ah vafan dem e gråbeige isåfall. Är det bara jag som inte kan trycka upp bilderna? Ser ju knappt när dem är så små! Imorgon kommer frazze ner! Sover hos oss ända tills sön tror jag!

2008-10-29 @ 15:16:05
Postat av: Sandra

oj då. ja de e nog baa du isåfall. jaja hälsa han, imorrn ska jag, romner & karro till joanna :)

2008-10-29 @ 17:33:38
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0