Vilken dag

Dagen började med att vi mötte mamma på sjukhuset, för att hämta pappas skjorta som vi skulle byta.
Ställde mej på en plats där jag ej fick stå, & så klart dör  bilen & en lampa i panelen börjar lysa när jag ska försöka starta.
De märket hade jag ingen som helst aning om vad den betydde, & inte mamma iheller. Efter mkt om & men, så startade den. & jag va ganska livrädd av att köra bilen, för den hade en märklig lukt. Inte rök utan nått annat märkligt.

Jag åkte iallafall till mobilia & bytade pappas skjorta, sen körde jag fort som fan hem.
letade fram trafikboken för & kolla vad märket betydde i panelen. ALLA märken fanns förutom detta märket jag sökte,
Men vafan hur ska jag då kunna veta vad som e fel?
Kan de va katalusatorm som e paj`? eller?? jag e iallafall livrädd, & pappa har inte tid med att hjälpa mej, för han håller på i Huset i skurup, så jag vet inte vad jag ska göra. Bilen gå igen iallafall. men vafan sprutar katalusatorn ut en massa gifter, så e de fan inte bra för mej & leo liksom...

Aja, sen va de babysim vid halv 5. Mormor va med. skönt att hon va, eftersom Leo blev hel galen efter halva tiden i vattnet. Han e ju i den perioden som jag skrivit om innan, då ingenting passar eller duger för honom.
Så han gallskrek över hela lokalen. & Både jag & mormor skjämdes men men...

Vi kom hem & leo åt en hel burk mat & sen en halv burk med efterrätt, sedan sov han, & han har sovit ända sen dess & de va kl 6 & nu e klockan halv 11, & han har inte rört en fena, så kan tänka mej att han va lite trött....

Jag ska själv ta & nanna kudden nu, Kalle e inte hemma, han skulle ut som vanligt med jobbet :S

sköt om er *Natti Natti*
tröjan passar verkligen in på leos humör idag *Born to be Wild*

 
Min fina son

Glad kan man vara när man precis vällt ner mammas vas





Kommentarer
Postat av: carro

Åh vilka fina färger på tröjan till honom, passade han jättebra i =)

2008-11-14 @ 04:49:20
Postat av: Catta

ha,ha låter som man inte ska längta riktigt efter den perioden haha kan de inte alltid vara lugna o snälla=) ha,ha och det med killar...de har fullt upp..

2008-11-15 @ 20:01:59
URL: http://catarinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0