Torsdag

Leo har kommit in i en väldigt jobbig period nu, då inget duger. Han vägrar leka, han vägrar gå i gå stolen, han bara skriker hela tiden så vidare han inte e i mitt knä, men jag måste ju få göra saker & kunna göra mej iordning eller gå på toaletten utan att han ska börja skrika. Men just nu går ju inte de.

På nätterna tycker jag väldigt synd om grannarna, leo väcker dom med sitt högljudda skrik varje gång han ska äta, & jag kan ju inte göra maten snabbare tyvär.
Jag hoppas att detta bara e en jobbig period som snart går över, så han inte gör detta alltid sen framöver.
Ibland får jag såna dumma tankar att jag kanske uppfustrat honom fel, men han e faktist bara 6 mån, man kan väl inte ha hunnit uppfostrat fel då? eller?? hmm

Nu ikväll har jag fixat lite i hemmet, tatt bort saker som jag inte velat ha längre & ändrat & haft mej. Bara genom att ändra saker & ställa de på andra ställen kan förnyar hemmet mkt faktist.
Igår va vi på babysim, Leo va duktigast av alla, som alla andra gåger. De andra barnen brukar alltid glömma & så blir dom skit arga, medans leo kommer ihåg allt & e jätte duktig. Han flöt helt ensam på rygg faktist utan att jag höllt i honom, ma brukar inte öva de men jag gjorde de ändå *fniss* sen dök han jätte duktigt under vattet utan att gråta varje gång vilket va duktigt.
Aja ska sluta skryta, men e sååå stolt över min son.
Man måste få göra de ibland hihi

Igår lämnade jag in min telefon på lagning & så skaffade jag mej en annan telefon istället för & få en piss låne telefon.
en samsung touchscreen, svårt & lära sej den, men de kommer väl.

Aja Ha en trevlig kväll. & sov gott
kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0