ojojoj

Aja idag va jag på läkar kontroll med Leo. Han va trött & han va hungrig så de gick väll inte så bra där. han blev ganska förbannad på läkaren, kan bero på att han e lite rädd för dom nu sen han låg på sjukhus. Han trodde väll att dom skulle sticka honom med en massa nålar denna gången också. Bebisar kan faktist ha ganska bra minne nu :) de tror man inte ;)

Efter bvc så åkte vi hem till Johanna & Elliot, dom hade bebis kläd party. Väldigt trevligt va de... & johanna hade gjort sånna goda tårter, en choklad tårta & en cheesecake, kan ej stava, men skit samma.

Aja åkte hem vid halv 7, vilket jag ångrade, för de värsta hände mej sen när jag skulle parkera. Jag bakar på bilen bakom mej inte en gång & inte två ggr utan TRE ggr utan att höra & se, FÖRSTÅR NI. De e ju helt stört. Jag trodde jag körde på trotoaren ju.... & så klart står ägaren till den andra bilen på andra sidan gatan & ser ALLLLLLLLLTTTT
Jag skämdes nått så fruktansvärt mkt, så ni förstår inte. Jag skakade & jag hade gråten i halsen. de blev iallafall bucklor på hans skylt, nått som han sa att vi kunde skita i, som tur va... *pustar ut* men asså jag mådde så dåligt & jag mår fortfarande skit. Jag vågar knappt gå ner imorrn för att flytta den sen. jag måste ner & kika först om hans bil e borta innan jag flyttar mej... vill inte träffa på honom igen liksom...

Jag hatar att fick parkera..... längtar tills vi får hus... slippa sånt skit.
FAN ASSå. tur bara att inte snubben va snygg annars hade jag skäms ännu mer. För han va ju en aning IRRITERAD.. fast de va ju inte så konstigt, jag bakade ju på hans fina bil TRE ggr...

Aja ska försöka sova nu, trots att tankarna kommer ta dö på mej, men men....

Ha de bra
kram kram

Lilleman leker så snällt




hehe ja han fattade typ inte hur man skulle göra iden, han bara studsade runt & runt, inte upp & ned...


Kommentarer
Postat av: Catta

ha,ha skrattar ihjäl mig här hemma=) hur lyckas du tre gånger ha,ha,ha kanske spelade musik=) tur att du slapp undan att betala, måste verkligen varit pinsamt eftersom han såg allt!

2008-11-20 @ 14:38:28
URL: http://catarinah.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja jag hade musikpå de va ju därför, sen va de skit mörkt & halva stans belysning va av så de va kol mörkt. heheheh

2008-11-20 @ 14:53:24
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/
Postat av: carro

Finns ju bara en människa som lyckas med det haha!! Glömde gratta när polle hade namnsdag, men jag kom ihåg det, berättade för alla på jobb, dem är vittnen :D pusspuss

2008-11-20 @ 17:12:27
Postat av: Sandra

hhehe han tackar ändå :) ja de e väll bara jag som gör nått sånt hehehe puuuss

2008-11-20 @ 19:16:30
URL: http://sandrahornfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0