Kan inte förstå

Att min lilla prins är 6 månader.Tiden har gått så himla snabbt, nu förstår jag vad mina föräldrar menar med att tiden går mkt snabbare när man har barn.
Då gäller det verkligen att man tar tillvara på exakt all tid som finns:)
Min älskling gör nya saker var varranan dag nu & då märker man verkligen hur stor han blivigt.
Så som nu när vi träffade lilla Theo, Leo blev ju en JÄTTE stor bebis gämfört med honom.
& innan tyckte ju jag att han va så liten gämfört med alla andra jag känner, som har lite äldre bebisar.
Men de e lika bra & inse att ens barn faktist växer & ska bli större.

Vi har fortfarande inte blivit friska än, tyvär.jätte jobbigt, men så e de helt enkelt.

Ha en bra dag
kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0